5 sierpnia 2017

Sałatka caprese z oliwkami

Bazylia to jedyne zioło, które w tym roku porządnie mi obrodziło :) A bazylia świetnie komponuje się z pomidorami. Propozycja na śniadanie i nie tylko - pyszna sałatka :)


Składniki:

kulka mozzarelli
1 duży pomidor najlepiej malinowy
kilka oliwek
oliwa z oliwek
świeże listki bazylii
pieprz, sól

Sposób przygotowania:

1. Ser i pomidora pokroić w plastry. Ułożyć na przemian na talerzu.
2. Oliwki pokroić w plasterki, bazylię posiekać. Wyłożyć na pomidory i ser. Całość skropić oliwą z oliwek, prószyć świeżo mielonym pieprzem i solą.

Smacznego!!!

3 komentarze:

  1. Dawno nie jadłam caprese a z oliwkami już w ogóle bo nie lubię oliwek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś nie byłam miłośniczką oliwek, za to teraz chętnie je zjadam.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!