27 czerwca 2015

Polędwiczki w papryce gotowane na parze

Garnek do gotowania na parze stał z 2 lata nieużywany. Odkurzyłam go i wykorzystałam do zrobienia obiadu. Polecam każdemu :) Przepis znalazłam w książce Biblioteczki Poradnika Domowego pt. Mięso na różne sposoby 1/2009.


Składniki:

70 dag polędwiczek wieprzowych
2 łyżki słodkiej mielonej papryki
pieprz ziołowy
sól

Sposób wykonania:

1. Polędwiczki opłukać, osuszyć, natrzeć papryką i pieprzem, odstawić na 30 minut.
2. Po tym czasie w garnku go dotowania na parze zagotować wodę, ułożyć pokrojone w plastry polędwiczki na wkładce, przykryć i gotować ok 40 minut (do miękkości). Przed podaniem posolić.

Smacznego!!!

1 komentarz:

  1. Powinniśmy więcej dań przygotowywać w ten właśnie sposób. Pysznie i zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!