3 października 2013

Muffinki z brzoskwiniami

Niezwykle udane i pyszne muffinki, na które przepis znalazłam na blogu Mniam...pyszne!


Składniki:

Suche:
2 szklanki mąki
3/4 szklanki cukru
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1/2 łyżeczki sody
1/4 łyżeczki soli 

Mokre: 
2 jajka
1 szklanka mleka
1/2 szklanki oleju
kilka kropel olejku śmietankowego 

2-3 brzoskwinie (świeże lub z puszki)

Sposób przygotowania:

1. W jednym naczyniu wymieszać składniki mokre, a w drugim suche.
2. Brzoskwinie pokroić w kostkę.
3. Składniki mokre wlać do suchych, wymieszać do połączenia, dodać pokrojone brzoskwinie i jeszcze raz wymieszać.
4. Ciasto przełożyć do foremek do 2/3 wysokości i piec w 180 st. C przez 15 minut.

Smacznego!!!

2 komentarze:

  1. Smacznie Aniu te mufinki wyglądają i pewnie tak smakują,ale ja ciężko się wdrażam w stare obowiązki i jakoś na wszystko brakuje mi czasu.Biorę więc dwie dla siebie.
    Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu nie miałam z moją koleżanką mleka więc dodałyśmy śmietany. Ciekawe co z tego wyjdzie :D!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!