30 lipca 2013

Golonka z indyka w ziołach

Moja pierwsza golonka z indyka. Zrobiłam ją według przepisu Małgorzaty i bardzo nam smakowała :)


Składniki:

2 golonki z indyka
świeże zioła (np. tymianek, rozmaryn)
pieprz, sól
słodka mielona papryka
czosnek granulowany

Sposób przyrządzenia:

1. Golonki myjemy i osuszamy. Solimy, pieprzymy, nacieramy granulowanym czosnkiem i posypujemy mieloną papryką.
2. Świeże zioła siekamy. Ziołami posypujemy golonki.
3. Golonki wkładamy do rękawa do pieczenia, szczelnie zamykamy i pieczemy w 180-190 st. C przez około 40-50 minut. 10 minut przed końcem pieczenia rozrywamy folię, by golonki się zrumieniły.

Smacznego!!!

3 komentarze:

  1. Mój mąż byłby zachwycony ;-)Aniu Ty to potrafisz smaku narobić :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mąż był zachwycony - w końcu golonka z indyka to kawałek dobrego, zdrowego i chudego mięska drobiowego :)

      Usuń
  2. Myślę, że mój łasuch też by się przyłączył do grona wielbicieli tego dania:D:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!