18 lutego 2013

Zupa z fasolą i kurczakiem

Na niedziele miał być rosół...ale w ostatniej chwili zmieniłam zdanie i zrobiłam zupę z kurczakiem i białą fasolą. Pycha!


Składniki:

2 piersi z kurczaka
1 puszka białej fasoli
4 ziemniaki
1 marchewka
1 pietruszka
1 papryka (może być mrożona)
woda
ziele angielskie
liść laurowy
majeranek
przyprawa do dań z fasoli
2 łyżeczki koncentratu pomidorowego
sól,pieprz

Sposób przygotowania:

1. Warzywa obieramy, myjemy i ktoimy w kostkę. Zalewamy wodą, dodajemy liść laurowy, kilka zirenek ziela angielskiego i gotujemy.
2. W tym czasie piersi myjemy, kroimy w kostkę i obsmażamy na oleju. Dodajemy do zupy i gotujemy. W razie potrzeby uzupełniamy wodę.
3. Gdy warzywa są już miękkie, dodajemy koncentrat pomidorowy, doprawiamy zupę przyprawami, majerankiem do smaku. Dodajemy też odsączoną z zalewy fasolkę z puszki. Chwilę gotujemy.

Smacznego :)

4 komentarze:

  1. Smakowita. U mnie też takie zupy mają "branie"

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmm taka zimowa i sycąca zupa to coś czego mi trzeba:) na pewno wykorzystam Twój przepis:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!