6 listopada 2011

Kotlety mielone z papryką i kukurydzą

Warto czasami urozmaicić kotlety mielone poprzez dodanie różnych dodatków. U mnie padło na czerwoną paprykę i kukurydzę. Kotleciki były bardzo kolorowe i apetyczne. Polecam :)


Składniki:

0,5 kg dowolnego mięsa mielonego
1 kajzerka
mleko
pół cebuli
1 jajko
sól, pieprz
pół puszki kukurydzy
pół dużej czerwonej papryki
bułka tarta
olej

Sposób przygotowania:

1. Kajzerkę moczymy w mleku, odciskamy, dodajemy do mięsa. Wbijamy jajko, dajemy drobno siekaną cebulę, odsączoną kukurydzę i pokrojoną w kostkę paprykę. Wszystko mieszamy. Doprawiamy do smaku. Jeżeli masa mięsna jest zbyt rzadka, dodajemy odrobinę bułki tartej.
2. Z gotowej masy formujemy kotleciki, panierujemy w bułce tartej i smażymy na wolnym ogniu.
3. Kotleciki możemy urozmaicić poprzez dodanie np. natki pietruszki. Podajemy z ulubionymi dodatkami.


SMACZNEGO :)

3 komentarze:

  1. Mielone kotlety to taki mój comfort food, dlatego jak patrzę na Twoje, od razu robi mi się miło. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. A nie używamy soli ani pieprzu?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
Zrobiłaś/eś jakieś danie z przepisu z mojego bloga? Zrób zdjęcie i przyślij do mnie, a umieszczę je w Galerii Czytelników!